Efectele decolorantului pe termen lung

Ziceam intr-o postare mai de demult ca decolorantul de la Syoss nu mi-a ars parul decat foarte putin, nu cade mai mult decat de obicei, iar firele despicate NU s-au inmultit.
 
Hehe, asta DOAR pe moment.
 
Dupa cam doua luni parul meu a inceput sa-si spuna of-ul: s-au despicat absolut toate firele. Nu arata mai zburlit decat de obicei, dar pur si simplu se rupea de la jumatate daca nu eram atenta sau daca il agresam mai tare decat de obicei. Asa ca toata vara am facut un efort si nu am mai folosit deloc placa, nici macar pe breton. La inceput acele suvite stateau in toate directiile, erau ondulate si nu prea, zburlite, aspre. Dupa cam o saptamana aratau chiar mai bine decat daca le-as fi intins.
 
Iar acum, la 4-5 luni dupa decolorare, imi vine sa-mi pun mainile in cap! Parul cade groaznic de mult; e aspru; nu sta nicicum, mai toate firele stau mereu cum vor ele; niciun fel de impletitura nu arata bine; nici macar daca il intind la placa si il dau cu uleiuri hidratante-reparatoare nu sta cum ar trebui. Iata ca decolorantul isi "expune" efectele negative abia acum. Si nu mai zic ca, atunci cand ma vopsesc, se vede diferenta destul de evidenta intre partea care a fost decolorata si partea care a crescut intre timp.
 
L-am mai tuns de vreo doua ori de cand m-am decolorat. Dar acum il supun la "dieta" drastica: nu placa, nu foehn [nici macar atunci cand ies de la inot, prefer sa racesc sau ceva decat sa ma usuc], vopsit la 2 luni [sau deloc, dar ma mai gandesc], tratamente intensive cu tot ce se poate [dar fara sa exagerez, totusi]. Nu ma astept sa il am ca inainte, sunt constienta ca nu o sa se intample asta nici cu cele mai avansate tehnologii de reparare a podoabei capilare; dar macar sa arate putin-putin-putin mai ordonat. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]